Συνεχίζεται το Πρόγραμμα Καταπολέμησης Κουνουπιών στη Μαγνησία, με καταγραφή εστιών αναπαραγωγής, επιλογή θέσεων δειγματοληψίας και έλεγχο παρουσίας κουνουπιών, στο πλαίσιο του έργου καταπολέμησης κουνουπιών στην περιοχή. Η Αντιπεριφερειάρχης κα Κολυνδρίνη δήλωσε σχετικά:
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1JHdwjp
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου