Με δύο ήττες ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις της η ομάδα Μπάσκετ Μίνι του Γ.Σ.Α. για το Πρωτάθλημα της Ε.Σ.ΚΑ.Θ. το περασμένο Σαββατοκύριακο. Το πρωί του Σαββάτου 16/5 στα πλαίσια της 5ης αγωνιστικής, οι νεαροί αΘλητές του Αλμυρού...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1efrWeM
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου