Σάββατο 2 Μαΐου 2015

ΕΕ: Η Ελλάδα πήρε 183 εκατ. ευρώ κονδύλια από τα μέσα Μαρτίου

Ευρωπαϊκά κονδύλια, ύψους 183 εκατομμύριων ευρώ, εισέπραξε η Ελλάδα από τα μέσα Μαρτίου, οπότε και ξεκίνησε τη λειτουργία της η νέα Ομάδα Δράσης...


from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1EM1O58
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου