simplenews21
Σάββατο 2 Μαΐου 2015
ΕΕ: Η Ελλάδα πήρε 183 εκατ. ευρώ κονδύλια από τα μέσα Μαρτίου
Ευρωπαϊκά κονδύλια, ύψους 183 εκατομμύριων ευρώ, εισέπραξε η Ελλάδα από τα μέσα Μαρτίου, οπότε και ξεκίνησε τη λειτουργία της η νέα Ομάδα Δράσης...
διαβάστε περισσότερα
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1EM1O58
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου