Με ικανοποιητική προσέλευση εθελοντών πραγματοποιήθηκε η εθελοντική αιμοδοσία που διοργάνωσαν οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων των σχολείων του Αλμυρού σε συνεργασία με τον Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Μαγνησίας «Η Αλληλεγγύη». Η αιμοδοσία έγινε στο προαύλιο του ΕΠΑΛ Αλμυρού...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1Jujem6
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου