To ΕΠΑΛ Αλμυρού επισκέφθηκε τη Δευτέρα 2/3 ο Σεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος, για την τέλεση του μηνιαίου Αγιασμού. Τον Σεβασμιώτατο υποδέχθηκε ο Διευθυντής κ. Γεώργιος Καπράνας, ο οποίος, εκ μέρους του Συλλόγου Διδασκόντων, των μαθητών, αλλά και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, εξέφρασε...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1DEE4Ln
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου