Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

Αυτοκτόνησε μέσα στο κελί του ο δράστης του τριπλού φονικού του Ωραιοκάστρου

Στο κελί του στις φυλακές Διαβατών έβαλε τέλος στη ζωή του ο κατηγορούμενος ως δράστης του τριπλού φονικού, που σημειώθηκε πριν από δύο μήνες, στο Ωραιόκαστρο...







from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1DEWBHs

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου