Στην τελευταία έκτακτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, συζητήθηκε το θέμα χρεώσεων τα δύο τελευταία χρόνια, σε όσους είχαν εργοταξιακές παροχές ρεύματος. Ο νομικός σύμβουλος Αλέξανδρος Κοσμάς, εισηγήθηκε στο Σώμα τα εξής: για τα εκτός σχεδίου πόλεως ακίνητα με εργοταξιακή παροχή ρεύματος να γίνουν χρεώσεις για το 2013 και 2014, χωρίς τις προσαυξήσεις και τα πρόστιμα, ενώ...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1MUlc1S
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου