Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Διχάστηκε το Δ.Σ. Αλμυρού για τις χρεώσεις στις εργοταξιακές παροχές



Στην τελευταία έκτακτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, συζητήθηκε το θέμα χρεώσεων τα δύο τελευταία χρόνια, σε όσους είχαν εργοταξιακές παροχές ρεύματος. Ο νομικός σύμβουλος Αλέξανδρος Κοσμάς, εισηγήθηκε στο Σώμα τα εξής: για τα εκτός σχεδίου πόλεως ακίνητα με εργοταξιακή παροχή ρεύματος να γίνουν χρεώσεις για το 2013 και 2014, χωρίς τις προσαυξήσεις και τα πρόστιμα, ενώ...








from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1MUlc1S

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου