simplenews21
Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014
Εγκρίθηκε πίστωση 191.430 ευρώ για την Τηλεδιαχείριση στα δίκτυα ύδρευσης Δ. Αλμυρού
Μετά από συνεργασία του περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστού και του υφυπουργού Ανάπτυξης κ. Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου, έγινε γνωστό ότι εγκρίθηκαν...
διαβάστε περισσότερα
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1wsInv3
via
IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου