Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Εγκρίθηκε πίστωση 191.430 ευρώ για την Τηλεδιαχείριση στα δίκτυα ύδρευσης Δ. Αλμυρού



Μετά από συνεργασία του περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστού και του υφυπουργού Ανάπτυξης κ. Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου, έγινε γνωστό ότι εγκρίθηκαν...








from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1wsInv3

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου