Το ενωτικό ψηφοδέλτιο «Ιατροί Μαγνησίας» συγκέντρωσαν την προτίμηση των ιατρών της Μαγνησίας, οι οποίοι προσήλθαν την Κυριακή 2/11 στις κάλπες. Συγκεκριμένα από τα 450 περίπου ταμειακώς εντάξει μέλη που μπορούσαν να προσέλθουν στις κάλπες, ψήφισαν...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1umc2FM
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου