Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Συνάντηση στο γραφείο του Δημάρχου Αλμυρού για το έργο «Λιμνοδεξαμενή Ξηριά» (βίντεο)



Συνάντηση πραγματοποιήθηκε σήμερα 03/11/2014, στο γραφείο του Δημάρχου Αλμυρού κου Δημητρίου Εσερίδη για το έργο «Λιμνοδεξαμενή Ξηριά». Στη συνάντηση παρευρέθησαν ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κος Κωνσταντίνος Αγοραστός, η Αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας κα Δωροθέα Κολινδρίνη, ο Αντιπρόεδρος του ΕΛΓΑ κος Αργύρης Μποτός, ο πρώην Δήμαρχος Αλμυρού κος Ευάγγελος Χατζηκυριάκος, οι Αντιδήμαρχοι...








from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1DTGzKl

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου