Συνάντηση πραγματοποιήθηκε σήμερα 03/11/2014, στο γραφείο του Δημάρχου Αλμυρού κου Δημητρίου Εσερίδη για το έργο «Λιμνοδεξαμενή Ξηριά». Στη συνάντηση παρευρέθησαν ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κος Κωνσταντίνος Αγοραστός, η Αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας κα Δωροθέα Κολινδρίνη, ο Αντιπρόεδρος του ΕΛΓΑ κος Αργύρης Μποτός, ο πρώην Δήμαρχος Αλμυρού κος Ευάγγελος Χατζηκυριάκος, οι Αντιδήμαρχοι...
from Almyrosinfo.gr http://ift.tt/1DTGzKl
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου